All these autumn leaves are yours tonight...

Hej och hopp och hopp i säng! Sitter i sängen nu och är lite halvt död, men ska ta och läsa i min bok i svenskan eftersom jag skulle ha börjat med det för nån vecka sen men det har aldrig riktigt blivit av men nu så!
Har inte gjort så mycket mer än att fixa med läxorna idag faktiskt, tråkigt men, men känner iallafall att jag vill vara ute i god tid och inte sitta där i skiten kvällen innan. Nej men hörrn nu ska jag ta och lägga mig ner och läsa och kommer troligen somna med boken i facet me aja, hoppas ni får en bra natt sömn mina kära vänner! ;) / Alice

Kommentarer
Postat av: ODnovell

Tack såå mycket :D

2011-11-28 @ 22:52:38
URL: http://odnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0