here comes trouble

tjenare mitt herrskap! Kom hem för ca en timma sen och har sen dess ätit och fisit för att ja, jag evt inte riktigt varför... Nej men jag skoja. Drog ju då som sagt hem till frida efter skolan sen kom pappa och hämtade mig och vi for och julshoppade lite tll minkära broder och sen var vi hem till min farbror en kortis också. Sen for vi till stovreta och handlade mat och hämatde ut paket från morfar och så. Sen har jag ätit och nu sitter jag har och bara dör lite halvt åt hannas (föråt) men total lama skämp och eftersom jag har så jävla dålig humor som jag har sitter jag här och skrattar + att jag hittar jätte fina bilder på "vissa" och lyssnar på justin biebers gamla album, HAHAHA, im enjoying life! :'D Nu ska jag ta och slå in paket till min kära broder och F&F!
/Alice
fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina bilder på moi and friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0