Svenska plugg

Hejdär! Riktigt dålig uppdatering ikväll men har haft dans + att vi har svenska prov imorogn. Sorgligt nog, men det är iaf de sista provet innan jullovet. kapooou. Dansen var iaf skooj idag, sista repition, scaary. Men det gick bra iaf! Antar att ni alla är väldigt nyfikna på hur det gick för oss i tävlingen, HAHA eller inte. Men iaf så vann vi ingenting, tråkigt noog. Men det är liveets gång, även fast det är lite surt! Har iaf gått igenom svenska några gånger nu och tror att jag kan allt. Det mesta iaf. Insåg dirket när jag kom hem att alla Alices papper ockås ligger här. Hopppas hon kan plugga ändå. Nej men, nu ska jag ta och läsa igenom det här en gång till. Sen lär jag skriva rent svenskanuppsatsen också jaa. ouch. Vi hörs. tjingaaling!
/Frida

nytagen bildd, i min sjuuukt fina danströja. fast egentligen är den inte ens min, den är Emmas. Ruskigt snygg är den iaf, tror jag ska börja använda den i skolan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0