Rubriker är överskattade, yes.

Hallå mina älskade, mina vänner och... mina främlingar? Urusel uppdatering från min sida. Surprise, surprise. Jag är ingen höjdare på det här med att hålla er uppdaterade, alltså. Men det vet ni redan vid det här laget. Tacka Gud för Frida och Alice.
Hur som helst, ganska jobbig dag idag.. Fick tillbaka Hk-provet, bl.a. Mitt betyg blev E, som förväntat. För er som inte känner mig så kan jag berätta att matlagning inte är min grej. Visste inte ens vad en sån där deg mokafjongs var för något, tills Alice berättade det för mig. Ja ni vet en sån där Deg.... Öh. Nej jag vet inte. I alla fall så tycker jag vi tar oss tillbaka till poängen; Jag och Hk är ingen bra kombo. Men jag kan leva på vatten och bröd det är ok.
Annars var det väl inte så farligt mycket som hände. Förutom svenska prov. Det kändes bra!
Men nu blir det i alla fall strax Sushi. Efter det - skriva klart reflektion av jag saknar dig, jag saknar dig. Kram Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0