Pasta sallad.

Rätt lame dag i skolan idag, mycket att ta in osv. Men vi stog ut iaf. Kom hem vid halv 4 ungefär, ställde mig och gjorde en pasta sallad. Fattar själv inte varför jag lägger ner så mycket tid på maat. Men ah, tydligen så var det viktigt. Så stod i cirka en halvtimme och skar osv. Normaalt. Tog iaf med mig svenska pärmen hem och lär väl sätta igång och plugga strax. Har somsagt prov på torsdag. Skolan seer til att jag inte får nåt liv alltså, orkar verkligen inte. BTW så så jag att dom har gjort om blogg.ses utseende, alltså där vi skriver inläggen. Blev inte så stor skillnad men lite freschare och nyare blidde det iaf. Treeevligt. Är så sjukt trött ska ni veta, håller på att somna när jag skriver det här. Mina ögon bara åker ihop mer och mer. Ska väl ta och avrunda. Svenska boken väntar, vi hörs. ciaoo.
/Frida
alltså hahahahha mini frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0