Mr. Brightside

Sitter nu och typ halv sover i min säng fastän klockan bara är kavrt i 9. är så sjukt trött efter denna vecka fast jag inte ens har haft så mycket att göra eller ja iaf inte i skolan men annars har det vart typ en hel del som i onsdags var det vernissage, torsdag var det middag med gurlies på china garden och sen vart det dans på edge i nån timme sen hem mysa med mammi och sen idag så vart det julshopping med linda och sen har det väll bara vart typ mysa med familjen eftersom jag inte riktigt har haft tid med den pga alla läxor, pust! Men nu är det snart över! Eller ja alla läxor är ju slut men på onsdag är skolan också helt slut och då är det LOOOOV!!!!! och sen åker jag till TENERIFFA!!! :') nej men nu ska jag återgå till min, hannas och fridas fina lilla convo. :'D
THE COOL KIDS, FUCK YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0