morning!

Ligger här i sängen och har ingen ork att gå upp och göra nånting idag...Men måste nog kravla mig upp för eller senare ( vi tar senare!) För att lilla Nixon fyller 1 imöra så vi ska hem till dom idag och mysa med snutten! :D
Åhh saknar de till tusen! Har inte så mycket mer jag ska göra idag förutom börja lite med svenskan som jag då ska ha prov i på torsdag. Sen måste jag läsa massor i min svenska bok för ahh ska ha läst en tredje del va den och jag har läst 20 sidor så... Sen har jag väll inte så mycket på schemat idag tror jag. Hare bra! / Alice
run, run her kiss is a vampire grin.Dethroned. ✝winter | Free Daily WallPapers | HD Wallpapers | Download Wallpapers
Jag vill ha snö, shalalala! Och juste glad andra advent på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0