morning peps!

Vaknade runt halv 11 och sen dess har jag bara legat i sängen och inte gjort så mycket alls. Riktigt skönt! Mamma åkte till jobbet när jag sov så det är bara me and my brother hemma atm. Pappa och edvin kommer väl hem från stugan nån gång också. Igår kväll då, vad hände då? Jo jag satt typ och snacka strunt i telefonen i timmar och jag skojar inte.. Först pratade jag med frida i typ 2 timmar sen ringde jag Linda och gratta henne 00.00 och once again GRATTIS LINDA! Sen ringde jag upp frida igen och snackade och pratade tills båda typ halv sov med telefonen i hand. då var klockan typ halv 2 tror jag.. Any who så ska jag nog ta och kravlla mig ner till kylen och fixa lite frukost nu. Så hörs vi sen!
Give me wings so I can fly - I need some lights, it's way too dark - sandraso - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.SimplypixPancakes / Bakerella picture on VisualizeUs
skulle inte direkt sitta fel just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0