Mobilbloggning från soffan

Tjenis. Har inte mycket att säga eftersom de andra flickorna redan har avslöjat det mesta om dagen. Har bara slöat nu under kvällen, pratat med vänner och övat på Lucialåtarna. Imorgon sätter lärarna betyg på oss också. Jäklar, jag är spänd och lite pirrig. Förresten så kan jag ju tala om att det gick ganska bra på svenskaprovet som jag varit så orolig för.. Och SO uppsatsen fick bra kritik av Jimmie, wey! Fick ett B på den. Känns ganska bra! Men jag siktar mot A såklart. Well, well. Ska ta efter Frida och börja fixa lite inför morgondagen nu. Måste också försöka få bra med sömn så att jag är utvilad imorgon. Man vill ju inte svimma där uppe på scen. Godnatt på er, vi hörs imorn.
Lagom ful bild på mig också men men I was born this way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0