Måla.

Heeej, hektisk dag idag. Slutade halv 4 men hade svenskaprov efter skoltid, eftersom jag var borta på den riktiga tiden och hade kör. Så var klar med det vid 4 tiden och gick då hem och målade. Ligger efter på bilden och vill inte dirket få F så var tvungen att ta hem. Känns ganska lame att sitta hemma och kladda med målarfärg. Reslultatet blev också hemskt. Men det är bättre än ingenting, nu lär jag inte få F iaf. Fick även tillbaka mitt hemkunskapsprov idag, fick ett B. Bättre än vad jag trodde men kände samtidigt att jag hade några slarvfel. Men är nöjd ändå. Har iaf en fri kväll ikväll, har inte haft det på typ 19865353525 veckor så det känns riktigtt bra. Ska inte göra nånting hade jag tänkt. Treeevligt. Nu ska jag rulla vidare och käääka lite lax. Vi höörs. Ciaoo.
/Frida

slänger in en bild på min tecking när vi ändå är igåång, riktigt hemskt som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0