Luciatåg

Heejdär! Skit skön dag i skolan, dansföreställning på morgonen, inställd engelska, skitlång lunch, SO, kör träning, ja ni förstår ju själva att vi inte har gjort speciellt mycket idag! Men har fått tillbaka svenska provet och SO uppsatsen. Gick rätt hyfsat på båda två, så jag är nöjd. Gick iaf och hämtade min krans efter skolan tsm med tjejerna. Traskade sen hem ensam i mörkret, var livrädd när jag gick igenom buskar och grejs. Men jag överlevde, och kom hem och fixade lite med lucia grejerna till imorgon. Har tagit fram nattlinnet, underkläder, skrivet ner dikterna osv. Så nu känns det rätt okej endå! Börjar halv 9 och slutar 11 men ska däremot vara tillbaka på skolan vid 5 tiden och köra kvällsföreställningen. Är ganska nervös redaan inför de men det blir säkert braa, ska vi se. Men nu ska jag ta och dra vidare oh hjälpa mamma att slå in julklappar, hehe. Vi höörs.
tittaa såå fint jag har skrivet också...ehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0