Let me kiss you hard in the pouring rain

Har nu precis kommit hem för 2:a gånegn idag som ni troligen redan läst så var det ju juldans idag i skolan, mysigt och varmt det blev i idrottshallen! Nej men det var roligt! Sen drog vi ner på stan och köpte lite julklappar och lite sådant, åt gjorde vi också. Sen for jag hem, var helt slut trots att vi inte gjort mycket alls idag. Somnade nästan på bussen gjorde man också sen när jag kom typ slängde jag mig på sängen. Letade sedan fram skorna jag ska ha imöra på avslutningen sen så provade jag skorna med klänningen och lite sådant. Sen vart det middag och sedan så drog jag och pappa vidare till stovreta och handlade lite och nu sitter jag här och skulle igentligen bara vilja ta den dusch och sen sova med jag sa ta och baka. Har inte gjort det på ett bra tag :o Vilket förvånar mig, s¨det ska bli mys! Oj, nu blev det lite långtråkigt inlägg här så ska ta och runda av nu och ha en bra kväll!
HAHAHAHA, fina vi e lisa! :') / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0