Goderkväller

Hallådär kära läsare. Lagom cheesy, eller som jag tydligen säger cheeky. Cheeky är värsta smör ordet ju, det får mig att tänka på en liten apa. Åh, om jag nån gång skaffar en apa så ska den heta cheeky. Okej, då vet vi det. Iaf, har ändrat designen ikväll. skiiiiiit bra i know. applåderna godtages och härmed tackar jag för dem. Sen hade Ellinor med fam vart här och så har vi haft "mini" jul och bytt julklappar osv. Fick 300 spänn, behövligt och bra! så det tackar vi för. Har ckså pratat lite granna med Alice och Hanna. & har haft lite fina konvos med twitter tjejer, hehe. Så snälla så. Men nu ska jag iaf gå ch lägga mig strax tror jag. Är utmattad. Vi hörs imorgn. Puss och kram!
/Frida

så jävla mobbade men bra alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0