En helt vanlig, sista dag.

Godmorgon! Orkar inte babbla på så länge för tillfället. Sitter och pratar med de andra två små bloggerskorna och bara njuter av en härlig eftermiddag... För klockan är ju trots allt efter 12. Ska väl inte göra så mycket mer förutom att gå och handla ingredienserna till vår stående nyårsmeny! Det blir toast skagen, smördegsplattor med smält ost, tomater och oliver, rostbiff, kronskogshjärtwohrtwoiut (?), gräddsås och sedan pannacotta till efterrätt. Ja, mumsigt eller hur. Men tro inte att det är jag som ska stå och laga detta. Då blir det katastrof vill jag lova... Men vi ska inte gå in på min usla matlagning och incidenter med elvispar.... Jag tror jag rullar vidare i stället. Vi hörs! ...Och ha en bra SISTA dag under året 2011. TOOOOOOOOOOOOOODLES.
Åh jag vill till Pariiiiiiiiiis. (Bara för er vetskap)
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0