Det luktar bränt knäck....

Hej på er, bloggar lite från ipaden! Haha älskart, men iallafall har precis gjort klart min 3:e sats knäck. Första däremot blev inte sådär jätte lyckad... Gjorde som det stod i receptet och allting, körde knäck i micron eftersom det går snabbast och är enklast, men back to the story, körde iallafall som det stod och allt gick bra satte micron på 15 och satte bara igång den när det är 2 min kvar känner jag hur det luktar bränt... Öppnar micron och det ryker som fan och luktar, som jag vettefan, åh herregud hur det luktade! Så jag panikar + att jag mamma och pappa precis gått. Så jag skyndar med skiten ut is snön och ökar i snö... Sen ja, låt oss säga att det luktade inte gott här hemma på ett tag... Fick iallafall tillslut reda på allt och det var bara att starta om igen! Så efter det gick det bättre och jag har nu lyckats att göra 2 satser med knäck som varken ser, luktar eller smakar bränt! Ganska stolt faktiskt! :') he he.
Här är min knäck! :D / Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0