Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör...osv.

Heeeeeeeej kära vänner! Gud va länge sen, tror jag. Känns som att jag inte har bloggat på år och dagar. Iallafall inte riktiga inlägg. Men nu är jag tillbaka iallafall! Har väl haft en rätt lugn vecka i skolan, däremot mycket efteråt. Var på china buffé med tjejerna igår, efter det drog vi till Edge och dansade. Det var helt smockat men träffade lite folk från klasen och sådär. Det var skoj det. Emma och jag bytte ockås julklappar, fick en jättesnygg tröja av na som jag hade på mig idag. Idag var dagen väldigt lugn. 9:ornas musikal, dom var jätte duktiga! och sen kollade vi på film och gjorde lite redovisningar resten av dagen. Rätt chilligt alltså! Fick också mitt franska betyg, känns inte som att jag borde ha något bra där eftersom att jag är riktigt dålig på franska. Men hade ändå ett C så är riktigt nöjd. Får betyg i alla ämnen på onsdag, ouuuuuff. Känns sådär, är riktigt spänd redan faktiskt! Det är också då vi har avsltning och sen jullov. Och vet ni vad jag ska göra på lovet!? INGENTING, WOHOOO. Är så grymt taggad på att sov länge, träffa släkten och käka gryyymt mycket mat. Tjockiiiig kommer tillbaka till skolan i januari, men vet ni vaaad? jaag bryyr mig inte, tihihih. Nu ska jag ta och skriva lite på min novelluss och prata med Hanna. Vi höööörs.
meeen gud va snygg bild på min nya tröja. vem tar liksom med datorn och webbkameran till spegeln och tar en bild? ååh va mobbad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0