Dec. 8, 2011

Tjenare! Skriver lite fort här innan min data fuckar upp sig igen, behöver en ny ganska snart innan denna lägger ner totallt... o.o Men har iallafall idag för typ första gången inga läxor eller tja jag ska skriva typ en reflektion om en bok men det tar typ max 10 min. Men any who, när jag kom hem så låg mamma i sängen är helt, jätte sjuk :( Så jag kröp ner där med henne och sen låg vi där i nån timme och kollade på cake boss och lite mys sen kom pappa hem och det blev mat och sen har jag inte gjort så mycket mer och det är riktigt skönt. Och ja imorn är det fredag igen och sen då, jo helg, så himla härligt! Ha en bra fortsatt torsdags kväll! / Alice
Gjorde denna på emma yesterday! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0